fredag 15 mars 2013

Sneak peek..

Mycket som händer. Många bollar i luften. Jobb, jobb och åter jobb.
Att starta en hemsida tar mer tid än vad jag kunde tänka mig. Men oj vad det är kul samtidigt.
För någon vecka sedan hade jag fotosession med ett gäng modeller. En helt ny upplevelse som visade sig vara super kul men också tålamodskrävande. Barnmodeller vill inte alltid göra som man säger.. trotts att den ena är ens egen son. Hihi, dom är goa ungar! Hälften av bilderna är rörelsebilder, 30% av korten är det något annat som är mer intressant än kameran och 19% är i ofokus. Tur att 1% av korten blev bra på barnen. Haha!.
Skämtosido så blev jag super nöjd med resultatet och tänkte här med visa lite smakprov, sneak peeks.


 Fotografering på G..

Hela gänget med både stora och små galningar!.


Söta Emilia och sten coola Lasse i T-shirts


Liten tjuvtitt på en av barnhalsdukarna.

Och en på Ludde i Basic nr 6. Mitt linne som kommer nu i vår.

..Finns inga ord, bara estetiskt.. läckert!.. 

Halsdukar även till vuxna.


Och till sist litet provsmak på produkt fotograferingen.

Är spänd på hur resultatet ska bli!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar