torsdag 1 december 2011

Designmarknad!!

Å nu är det dags för designmarknad i Jönköping. Det bar spritter i kroppern, det ska bli så kul. I år är jag med och ställer ut några av mina saker. Ska bli så kul!!


Ni är jätte välkomna att komma och kolla på det jag och alla dom andra ställer ut!
Kanske till och med fixa en och annan julklapp. Det kommer finnas en hel del som kommer at säljas. Locceli och desing lodge är några fler märken som kommer finns med. Det finns allt ifrån barnkläder till inredning, för alla åldrar.

Jag kommer att ha med mina mössor både för vuxna och barn och nu med i svart jeans med gråa detaljer. Sen kommer vagntäckena att finnas att köpa, min barnstolskuddar kommer att finnas i två varianter, ett gäng av mina klänningar kommer att följa med så man kan titta på dom. Och förhoppningsvis mitt senaste plagg, en jeans klänning till barn från 0-10år som kommer kunna beställas.


Kom och kolla läget vet ja, och om ni inte hittar, så fråga någon på stan, dom vet nästan säkert var passagen(den 'nya' gallerian) ligger.

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar