tisdag 20 december 2011

Tillskott till familjen..

 Efter flera önskemål om en mössa i svart bestämde jag mig för att utveckla min fina vargmössa och göra den i svart med lite mer diskreta sömmar. Men jeans tokig som jag är så kunde jag inte helt gå ifrån min tidigare kreation och välja ett nytt material, utan det fick bli det självklara valet; svart jeans tyg, med gråa sömmar.
Ännu en varm mössa för vårt nordiska klimat. Väl sydd med vargimiteradpäls som värmer öronen gott och fleece på insidan för en skönare passform. För både stor som liten, kille som tjej.
Mössan är självklart sydd av mig personligen.


Knäppningen under hakan är justerbar och kan både knäppas över och under huvudet, för olika looks.


Nu alltså både i svart och blå jeans.

Mössorna finns nu att beställa för endas 399:-
För mer information maila mig på li-li.jeans@live.se

Kram på er vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar