onsdag 14 december 2011

Utställning...

Lördagen den 3 december fick jag chansen att vara med på en fantastisk designmarknad i Jönköping. Trotts allt förarbete med att sy produkter och fixande av utställnings 'monter' och massa slit, så var det riktigt roligt och jag känner mig lyckligt lottad som fick möjlighet att vara med.
Vi var hela 19 utställare med allt ifrån inredning till smycken, foton till barnmössor.

Här är jag i min lilla del, ett litet bord men mycket saker..


 Något rörig, men man får ju göra det bästa av den lilla platsen man har.


Jag bara älskar gamla fönster! Här använder jag dom till att hänga upp saker på.

   

Visitkor är alltid bra att ha med sig!



Här stod vi alla, i en fin affärslokal med glasväggar. Fullt ös!
Mycket folk, mycket tavlor och många fina saker!!


Tack alla som kom förbi och tittade och köpte saker!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar