söndag 25 november 2012

Basic nr 3

My children basic

Nu kommer äntligen mina basic t-shirtar för barn. Så otroligt roligt att sy lite barnkläder igen!
Jag tänkte börja med att visa min pojktröja.


Två söta kusiner i var sin t-shirt (tjejtoppen kommer släppas i veckan)
Till denna lilla t-shirt har jag använt samma material som till vuxen tröjorna men här har jag valt att använda det mörka gråmelerade tyget framtill och det lite ljusa bak och på ärmen. 

Super nöjd med att få ha en ny t-shirt på sig!

Lilla modellen här har på sig en stl. 104, som kanske är något för stor. T-shirten görs även i stl 86-140 (86, 92, 98, 104, 110, 116, osv -140).
T-shiten i stl. 104 är 25cm över axlarna, 41cm lång och 32cm bred över midjan


För att plagget ska passa in i min kollektion, och för att jag tycker att skinn både är inne och snyggt, har jag valt att lägga detaljen helt på ryggen fast som en linje längs med ryggen.


Denna snygga kill t-shirt går nu att beställa för 379kr
Den går självklart att tvätta i 40'c med liknande färger, men inte torktumla.
För bästa hållbarhet, vänd plagget ut och in när du tvättar.

En perfekt julklapp till lillkillen eller tonårsgrabben där hemma som gillar att var snygg och har ett öga för mode.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar