måndag 12 november 2012

My basic start..

Har tänkt länge att lägga till några basic plagg i min repertoar, inte bara för barn utan även för vuxna.
Tänkte börja starkt med att visa min herr t-shirt. 

Mitt bidrag till basic.





En enkel 2x gråfärgad t-shirt med uppvikt ärm. Framsidan och ärmen är ljusare gråmelerad jersey.


 På axelpartiet har jag valt att sy dit läder imiterade stycken för att få mer edge till plagget


Min härliga man försöker vara modell samtidigt som sonen springer runt fötterna..


Här tillsammans med sonen i ännu en t-shirt från Li-Li design som kommer inom kort!


Baksidan är i en lite mörkare gråmelerad jersey. Väldigt ledig men snygg på samma gång. 
Perfekt för vardagens alla utmaningar



T-shirten går självklart att tvätta och finns att beställa i S, M, L & XL för endast  449:- 
För mer information, kontakta mig på li-li.jeans@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar